Na tej stronie korzystamy z cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia w przeglądarce internetowej

OK
23 grudnia 2016

Józef ze smartfonem, Maryja z kawą na wynos, kurierzy zamiast Trzech Króli. Czy to prawdziwy symbol naszych czasów?

Co roku przed świętami powraca to samo pytanie. Na ile Święta Bożego Narodzenia są jeszcze duchowym przeżyciem, a na ile skomercjalizowaną rozrywką, która służy jedynie napełnianiu kieszeni sprzedawcom?

Odpowiedzi udziela Modern Nativity, kalifornijska firma z San Diego, która stworzyła nietypowy zestaw.
Modern Nativity odziera bożonarodzeniową szopkę ze świątecznych symboli i umieszcza scenę narodzin Jezusa w czasach współczesnych. Zamiast darów są kurierskie przesyłki i selfie. Józef i Maryja występują tu w roli millenialsów, towarzyszą im unowocześnieni Trzej Królowie.
Produkt jest żartem, można jednak odnieść wrażenie, że mówi o XXI wieku więcej niż tysiąc słów.
Autorzy szopki mówią, że oprócz kilku negatywnych reakcji, zestaw spotyka się z ciepłym przyjęciem przez konsumentów.

Szopkę można oczywiście kupić. Cena wynosi 129.99 dolarów.

Sprawdźcie również kiełbasę  Louis Vuitton i jajka Versace

Hipster Nativity Set from Allison Baker on Vimeo.