Duetu The Dumplings nie trzeba nikomu przedstawiać. Justyna Święs i Kuba Karaś (oboje mogliście widzieć na okładkach K MAG-a) szturmem wzięli rodzimą branżę muzyczną. Tysiące ludzi pokochały charakterystyczny głos Justyny, którego brzmienie dodatkowo potęgowała świetna produkcja duetu. Utwory takie jak „Nie gotujemy” czy nowszy „Raj” chyba każdemu zdarza się nucić. I choć niedawno oboje postanowili poeksperymentować solo z gatunkami, na chwilę wracają w duecie, by zaprezentować świetny cover słynnego utworu Maanam „Kocham cię, kochanie moje”. Wszystko jest tutaj na swoim miejscu – pielęgnacja historii rodzimej muzyki, jeden z najbardziej naturalnych i oryginalnych duetów w Polsce oraz… kampania #Jabłonki. To projekt zainicjowany przez Fundację State of Poland, którego zamiarem na najbliższe lata jest wzmacnianie wizerunku Polski za pomocą tytułowych jabłek.   O co właściwie chodzi? Wciąż zdaje się tkwić w nas nieodparta chęć oglądania się na zagranicę. Z jednej strony wiadomo, że projekty z Zachodu są imponujące, lecz zdarza nam się popadać w skrajność i zapominać o docenianiu tego, co mamy na własnym podwórku. A jest się czym chwalić. Kampania #Jabłonki będzie wykorzystywać polskie jabłko jako nośnik informacji o naszych najlepszych cechach: naturalności, przedsiębiorczości, wyjątkowym klimacie. Jabłonki to czas letnich swawoli, spotkań, zabaw, smakowania jabłkowych specjałów – od momentu, gdy kwitną jabłoniowe sady, aż do ciepłych wrześniowych dni, kiedy polskie jabłka są najsmaczniejsze. Czy można było wyobrazić sobie lepszy moment na zainicjowanie podobnej akcji?   Coverowi Maanam w wykonaniu The Dumplings towarzyszy również klimatyczne wideo. Obejrzyjcie: